دانشجویان عزیز،
با سلام و آرزوی سلامتی برای تمام جهانیان، به ویژه ایران عزیز و عرض تسلیت به خانواده محترم قربانیان ویروس کرونا، به خوبی می دانید آنچه امروز درمان می شود، دیروز قابل پیشگری بود. با عنایت به اینکه بعضی از دانشجویان برای انجام مراحل فارغ التحصیلی ناگزیر مراجعه حضوری دارند، در این راستا همکاران ما از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده ارائه خدمات به دانشجویان گرامی می باشند.

ما به سهم خود تلاش کردیم با ضد عفونی کردن مرکز، محیط را عاری از ویروس کنیم و از دانشجویان درخواست شده تا در بدو ورود از مایع ضد عفونی کننده در نگهبانی استفاده کنند و فاصله ایمنی را رعایت کنند.

اما آنچه مهم است تعداد قابل توجهی از دانشجویان مرکز در خط مقدم مبارزه با این ویروس در مراکز درمانی سخت مشغول خدمت هستند که ما از این عزیزان بعنوان دلسوزان گمنام نام میبریم. در این جا وظیفه خود می دانیم از زحمات ارزشمند دانشجویانی که در عرصه درمان مشغولند صمیمانه سپاسگزاری کنیم و بر خود میبالیم برای داشتن دانشجویانی که در سازمان های مختلف ارائه خدمات دارند و از خداوند بزرگ برای تک تک این سربازان جان بر کف ارزوی سلامتی داریم و امیدواریم با ریشه کن شدن این بیماری هر چه زودتر با آرامش خاطر در کنار خانواده و همکلاسی های خود حاضر شوند.

مرکز آموزش علمی کاربردی علوم و فنون علامه طبرسی